Plăți, anulări, rambursări și retururi

Toate vânzările de produse digitale care se pot descărca la confirmarea achiziției sunt finale.

Produsele digitale se transmit doar în format electronic (pe adresa de e-mail specificată în comandă), deci nu există ca produse fizice care să fie livrate clientului. Plata pentru serviciilor digitale se face exclusiv online, plata ramburs nefiind posibilă.

Produsele digitale (ebooks) fac excepție de la condițiile obișnuite de retur întrucât sunt considerate servicii de către legislația în vigoare.

Este obligația ți responsabilitatea clientului să verifice informațiile de compatibilitate și instrucțiunile punblic disponibile pe site și să se asigure că produsele digitale pe care intenționează să le cumpere sunt compatibile cu dispozitivele pe care intenționează să le utilizeze, înainte de a realiza achiziția.

În situația în care clientul achiziționează un produs digital care nu este compatibil cu dispozitivul sau și această incompatibilitate este specificată în mod public pe site, nu va fi posibilă returnarea contravalorii produselor atât timp cât clientului i s-a livrat un link de download valid care funcționează în condițiile specifice pe site. 

 

Politica de prețuri

Prețurile produselor sunt cele afișate pentru fiecare produs în parte.

www.flytogether.ro va putea desfășura orice campanie promoțională referitor la produsele afișate pe site, promoții ale căror condiții vor fi stabilite în întregime de către www.flytogether.ro.

Orice conflict apărut între Fly Together și clienți va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, se vor aplica prevederile legale românești în domeniu, iar soluționarea conflictelor este de competența instanțelor românești. 

Pentru plata produselor sau serviciilor din site, plata se poate face prin următoarele modalități: online, cu cardul, prin sistemul MobilPay, urmând pașii de plată și instrucțiunile de plată oferite cu ocazia efectuării plății.


Politica de returnare

Conform legislaţiei în vigoare puteți să returnați serviciul/serviciile achiziţionate de dvs. de pe www.flytogether.ro  în termen de 14 zile calendaristice de la data încheierii contractului, fără a fi nevoit să justificați decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri suplimentare.

În cazul în care intenţionaţi să returnaţi un serviciu/servicii e bine să ştii următoarele aspecte:

  1. Intenţia de a returna serviciul/serviciile trebuie să fie anunţată în scris trimiţând un e-mail la adresa de contact: beatrice@flytogether.ro.  Vă solicităm să precizaţi numele pe care a fost plasată comanda, serviciul/serviciile pe care doriţi să îl/le returnaţi. Exercitarea dreptului la retragere încetează obligațiile părților contactuale.
  2. Sunt prevăzute excepții de la retragere, în situația în care furnizorul a prestat serviciul/serviciile sau a furnizat conținutul suportului de curs sau conținutul digital, dacă livrarea acestuia a început cu acordul prealabil expres al clientului și după ce acesta a confirmat scris că a luat la cunoștință că-și va pierde dreptul de retragere.

Ca regulă generală, legea prevede o perioadă de retragere de 14 zile de la data încheierii contractului (data confirmării comenzii plasate de dvs.).

Cu toate acestea, dreptul de retragere nu este aplicabil în oricare dintre următoarele situații:

  1. După prestarea integrală a Serviciilor;
  2. Pentru furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material.

Prin urmare, te poți retrage din contract numai dacă furnizarea Serviciilor nu a început.

În cazul de față, de la data încheierii contractului (data la care a fost transmis e-mailul de confirmare a comenzii) și până la data transmiterii codului de acces și activării contului de client, Clientul se poate retrage din contract în orice moment, din orice motiv.


Retragerea din contract nu se poate realiza după efectuarea plății și primirea materialului, conform Termenilor și condițiilor.

Furnizarea completă a Serviciilor, respectiv executarea integrală a Contractului de către Furnizor atrage pierderea dreptului de retragere, respectiv a dreptului de a obține restituirea sumelor achitate conform prezentului contract.

Potrivit lit. a) a art. 16 din OUG 34/2014 unde sunt prevăzute excepțiile de la dreptul de retragere: „a) contractele de servicii, după prestarea integrală a serviciilor şi, în cazul în care contractul dă naştere unei obligaţii de plată pentru consumator, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul de retragere după executarea integrală a contractului de către profesionist.”

Pentru exercitarea dreptului de retragere, te poți adresa Furnizorului prin e-mail, la adresa beatrice@flytogether.ro. Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. Exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligațiilor părților de a executa contractul.


Declinarea responsabilității

Imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele efectiv livrate pot diferi de imagini cu titlu de prezentare în orice mod (culaore, aspect etc.)


Dispoziții finale

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, această clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odată cu cumpărarea și lansarea comenzii, clientul acceptă fără obiecțiuni condițiile și termenii de utilizare, valoarea acestora fiindc aceeasi cu un contract valabil încheiat.


Ultima actualizare: 1.06.2025